Followers

Ahad, 22 Mei 2011

bajedddHOWTT . Grrr .

eaa , barabaraaa .
semalam miaaa semalamm adek ungakadd ako mcj ako , cer sal BUDAXHOWTT .
tapi aku taa rep , sal aku daa titooo .
ecok pagi nyaa ak bcaaa , tibatibaa rasa baraaa gilerr koidd kadd minahh sengall uhhh .
dok buli adek ako , taaa sedar diri lakkk thoo .
kami muaa taooo ea , unx tho bdax sukaaa WAT HOWTTT  tpi TAKHOWTTT mana ponn . taotao ?
sebelum unx nk kutok adekadek ako + membr aku , p cermin lahhh diri unx thooo .
mmbr + adek aku b'gandagandaa miaa lagyyy elok darii unx . paham ?
unx tho udahh lahh sukaa WAD HOWTT , pasthoo LUPA KAWAN lakkkk .
eshhh , unx niee bole gelarr kan KACANG LUPA KAN KULITTTT .
hohoo , memank aku takk sangkaa perangai unx cmtho weyy , ingat ann beakk tpi sebalik nyeee .
btw , kekadang pikirr myesal gileee dapat kwan cm unxxx + leyy knal manusiaa cm unxxx .
takdak hati perott nyee betinaa , cam unx lahhhh ...

p/s : to adek imrahh + adek eisyaaa , takk yahhh sedihh + takk yahhh yesal aww sal kehilangan aka ungkaddd cmthooo . taaa gunaaa pompuan cam uhhh buadd korang sakedd atyy jeee . korangg kena sabarr  manyakkkmanykkk taoo , akaaa sayanggg hampaa !
btw , laoo adee betinaa yangg terasaa ambill semuaaa sumbat kadd lubang pungkok ampa . oke ?








Like , like tau ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan