Followers

Isnin, 28 November 2011

Boifiee (;

Hey kawanss , lame saiaa tak berblogingg . Kankan ? Sbb saiaa tktao nak cert sal apee . Ngee .
Mlamm nie , tetibaa ase ada mood lakk nak b'bloggingg . Hee .
Biasee aa too , moodd manusiaa niee mcammcam . kan ? same lahh mcm saiaa jgakk (;
Malam yangg indahh niee , saiaa nak bercerita sal boifiee saiaaa .
Aceacehh , saia daa ada boi ? cam taaa cayaa , kankan ? Puihpuihhh , buad cam sblm niee takdak boi .
Mmg adeee lorhh . Tpi daa b'singlee lame lahh , bilaa kawans saia tnye ble nak coup ? Tahh , takk sedia agii . Kankan kawanss ? Hee , Tahh bape org daa kena reject dri saiaa .

#ayaddperasaanlahhpulakkk .

Yeaa , saiaa suda ade boi yanggg sempurna untukk saiaaa (;
Bgi saiaa , die perfect untuk saiaa .
Saiaa bahagiaa dgan diee , walaupon kdng2 gadoo smpi nak clashhh muaa .
Biasee aa too , dlm keadaan mara mcm-2 perkataan ley kuaq dri mulut kite nie . kankan ?
Too baru dikatekann lumrahh coup lahh dear (;

Really , i miss u so muchhh mucux . Miss sgt , wktu ko cubit pipi aku sygss ? Lagii-2 wktu ko baring kad riba aku , pasto ko khtaa tengss sbb sngop muncul dlm idopp ****** ? Adechh , uadd aku malu jeeaa ko niee (;
Hatoiii ,



Sayangg , tapi mcm-2 halangan untuk kitee b'same kan sygss ? Kdang2 , kitee gado sbb otak aku nie kan mucux ? Tak bis-2 , pkir yg bkn-2 kan sygss ? Aku pkir sbb aku sygss hg lahh , aku taa leyy idop tanpa hg mucux gedikk oyy . Tpi , hg selalu khta kad aku yangg hg akan dapat kan aku walau ap terjadi pon . Btoi kea mucuk ?
hapoihhapoihhh , jgan tetlalu mengharap lahh cek eda oii nnt hg jgakk yangg kecewaa .

Sayanggg , sonok kan ble kite kuaq sygss ? Lao ade laki senyum kad aku , hg msti khtaa kad aku * Ea eda , jgann nak senyum-2 . Senyum hg too leyy pikatt laki , hg tao takk . Benci aku tengok hg senyum kad org laen , hg senyum kad aku jeaa * . Hatoiii .
Nak pecah perott aku niee ktawaa sygss oyy ble aku ade dgan ko , aku tak pena terasaa sunyi . Ngee ,

Tengss Mucux , Aku hargai mua yangg telahh kau buad untuk aku sygg (;


Adech , Maaf lahh sbb feel lbihhh lakk kad sini , tibe2 tersentuh ati niee t'ingatt kenangan kami muaa (;
Heee ,
Aku daa bersama diee , lame lahhh jgakkkk . Dekatt 5 bulannn sudaaa (;
Die lahh insan yangg buka pintu ati saiaa untuk couple alek setelahh 6 bulan tertutup / singlee ?
Hohoo ,
Aku tao , susahh kite nak ptus kan sygss ? Ble gado jee , msti kau yangg m'galahh kdng-2 sala aku . hehee .
Kejam kan saiaa ? Tpi die kejam agiii , Uekkk
Die pena khta kad aku * Lao hg nak sgt break , aku bagi . Tpi lao ko coup gan laki laen aku bunuh bdax uhh dgn ko skalii . ko tao perangai aku cmnea kan eda * . Ahax , garang kan ? Tapi dalam hati ade taman .
Insyalahhhh sygsss , aku akan sentiasaaa ade bersama ko . tao ? Lao ade jodohh , taa kemanaaa eaa sygss .

Ahax , sudaaa aaa . Tak laradd nak tulisss agy lahh kawanssss . Mata niee pon daa layuuu , Hee (;


#Mucuxx , i will love u untill my endd of my lifeee . Muahahaa
Like , like tau ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan